Monday, May 16, 2016

Memori Konvo UMT ke-13...

Where shall i begin... hmm... pelajar2 patik dah konvo baru2 ni...haha baru2 ni adalah bersamaan bulan November tahun lepas (2015) adehhh... punyalah lama peram cerita... waktu nilah yang dinanti oleh patik. Sebab gembira tengok mereka semua naik pentas dan berjaya tamatkan pengajian. Selamat Hari Guru buat semua pengajar di dunia ini! eceh...

 
ni bersama geng sukaria... happy go lucky... aka gossip girlsss....

ni bersama pelajar PITA patik... tak cukup korum ni....

 
pelajar PITA yang masih tak cukup korum tapi lagi 3 orang tapi takpe asal bergambar on aje haaa... posing ala2 sehati berdansa... pitam! tahulah dulu nak jadi princess tak kesampaian kannn...

 
wahhh terkedu jumpa in person owner Farah Iskandar... sangat la lawa nak pengsannnnn!!!! 

membuat lawatan di gerai SRIM (Sekretariat Rakan Integriti Mahasiswa UMT)... patik jadi penasihat kedua jew pun haha...

Azam mulai hari ini... regular updates puhh lizzz puan penulis HS! haha... InsyaAllah...

EEEEEEE this is for you!

8 comments:

Chekgu Azrine said...

Salam.sis..apa khabar

yanty said...

cantiknya dress mung..kat ne beli kain?hehe

amirah said...

waaa...sporting la madam dorang ni...huhu

Nieda ramly said...

apa khabar ? lama tak bercerita ?
lawa dress hana tu...sempat lagi

sudipVSsenduk said...

welcome back :)

Ashraff Omar said...

Hi,

Thanks so much. I am here.

Cheers,
Jude Law

Hanamiko Sakura said...

bestnya dapat lecture yg gossip girl mcm kak hanis. ahahaha.. saya nak gossip girl dengan lecture pun takut.. takut sebab kerja tak siap. ahahaha

نورعيم said...

kak hanisssss, lamanyo xmari singgoh sini. pekabo kak? kak balik mesia lamo doh tapi xrajin jupo lagi. bilooo ni nok jupo. huhu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails