Saturday, September 4, 2010

Bikkuri...

Bikkuri=terkejut....my love made MGM, mee goreng mamak..sedap...pastu minum air nyiur hehe...macam tak kena je..lantakla..bantai je...
totemo oishikatta..arigatou my love...
Sehari sebelum berpuasa borak2 dengan mama dan abah... mama cerita dia makan mee bandung segera agro mas..sedap katanya...alih2 sampai bungkusan...
wahhh bikkuri sgt2... mee bandung yang diceritakan, ada biskut raya..walaupun tak minta..segan la...tak nak susahkan mama and abah, terharu dapat kejutan...boleh lah masak kuzi dan nasi beriani, terima kasih mama n abah... ureshiiii...alhamdulillah rezeki...


3 comments:

happyichigo♥ said...

waaaa pandainya hubby hanis masak tuuu...
dira pun tak pernah mkn agro mas mee bandung nnt nak carik n try juge! oh hanis nnt nak masak ape raya? mesti nnt ade reunion pelajar2 malaysia kan...!

Hanis MY said...

Diraaa...hanis pun belum makan lg mee bandung tu, tatau la sedap ke tak... nanti dira cuba gak k.. hanis bukan pandai masak pun, rasa mcm nak buat kuzi sebab tak reti buat rendang hehe..budak2 ni ramai dah balik...reunion raya bulan 10 nanti...huuhu..takpelah at least ada jugak..

r3d lollip0p ♥ said...

sweet !
air nyiur pun sodap~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails