Tuesday, July 10, 2012

Itik Aomori?

*scheduled entry*

Entri ke Aomori dulu belum habis sebenarnya (Di kala Hamza masih dalam rahim mamanya lagi). Bagi yang belum baca boleh ke SINI. Masa ni kami dah keluar dari perkarangan istana hirosaki dan tamannya yang luas. (Tak sempat keliling satu taman pun wuwuwu).

IMG_9730
Tak tahu itik ni spesis apa. Maka patik dengan selamba je bagi nama itik aomori. Sebab nampak di Aomori, mula2 nak bagi nama itik hirosaki hehe, tapi itik aomori lagi cun kut. Posing di sungai yang dihiasi sakura hira-hira gitu kan.

IMG_9731
Itik Aomori posing di sungai yang dihiasi sakura hira-hira gitu. 

IMG_9737
Cubaan mengambil pose itik dari depan tak berjaya...

IMG_9748
Hanya berjaya ambil gambar dari pandangan belakang je... Penuh sakura berguguran sampai tak nampak pun air tu..

p/s: Dah lama tak cerita pasal Ken Hamza, hari ni dia dah sebulan. Kami ada check up di byouin...


30 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

1st time tgk duck gini
Curlastt sgt nama gituew

Another 15days dh nk merdeka babe...finghting Cepat plak rasa ngeee

teratak hati said...

Kalau lah dpt pergi ke jepun...huhu..angan2 je kot..

teratak hati said...

Kalau lah dpt pergi ke jepun...huhu..angan2 je kot..

Umie Naziera said...

itik sana sgt cantik,colourful

Anisa Hang Tuah said...

comelnya =)

Nieda said...

apa makna ken , hanis?

Iryd Ashraff Hadzri said...

I wanna call him KenZa.. Ken plus Hamza. Can I?

http://inisayapunyacerita.blogspot.com/2012/07/petua-berpantang-selepas-bersalin.html

maszull said...

assalamualaikum hana...cute nyer itik tu...:)

kasihredha said...

specialnya itik ni...
ya Allah banyoknya bunga sakura
kalau akak gi sure akak possing sakan tepi tasik/kolam tu :-)

Amie said...

Cantiknya itik aomori tu...ingatkan tadi itik buatan.

Papa Mifz said...

unik la rupa paras itik tuh...confem tak boleh didapati di Malaysia kan...hehe

keli menari said...

Lain dari yang lain itiknya.Cantik ciptaanNya !

Nurlyla said...

so cute lah :)

ainwaheeda said...

cantiknya view.. sakura memenuhi tasik... wah~~!

Nadiah Sidek said...

cantiknya itik tu! dari jauh nampak macam biasa je. ambil gambar dekat, nampak cantik bulunya

Elysa Sofia said...

cantik dan unik itik tu..subhanallah :)

Ijah EmoTemo said...

eh cantiknya bulu2 itik tu! heheheh

Asrul "iLham" Sany said...

cantik...cam burung... :D

Farah Shamsudin said...

Ya Allah.. cantiknyeee...

siti kektus said...

cantiknya itik tuu. unik.
banyaknya sakura sampai tak nampak pon air nya.

amirah said...

hamza dah sebulan?waaa sekejap je masa skrng ni kan...

burung tu uniknya bulu dia kan..

FnF Simple Life said...

bulu itik aomori sgt cantek...cam burung pun iye gak.

LiYa HaNiF :: said...

comelnya itik nie... Qalesya kalau dpt tgk ni mesti dia teruja nie... ^_~


ohh ye ... salam kenal yer..

sudipVSsenduk said...

eh, ada bumbung la dkt belakang burung tu... cantik!

LELAKI INI said...

cumel sgt2!

Nuwairani Ismail said...

cantiknya itik tu!! berwarna warnii bulunya.

Eyda Syahida said...

waa.. teringin nak mandi dalam air yang penuh bunga sakura cenggitu . ohsem !


itik tu cantik la akak :)

Rohani Hashim said...

cantiknya itik ni hana...geram tengok.

Mr.Clive said...

wooohooo!! awesome giler kaler kaler bulu itik ni!!!hehehehe xsampai ati nak makan...:P

ummu said...

Salam sis
Subhanallah.comelnya itik ni
macam urung merpati pun ada juga ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails