Thursday, January 6, 2011

Award Azam Tahun Baru...

Award pertama untuk tahun ni, di tag oleh Mappiau aka mama irfan. Terima kasih sebab sudi tag. 
Award ni adalah milik En Umar. Terima kasih sebab cipta award ni. Kena jawab 1 soalan dan macam biasa kena tag...

Apakah azam lama anda yang anda masih ingat?
Ala tak baik mengenang benda lama (alasan tak profesional takmo jawab soalan). I jarang berazam di awal tahun. Azam pada bila2 masa je tak perlu tunggu awal tahun untuk buat perubahan ye tak?
Jom tanya en Teddy pulak... Teddy pun tak nak jawab, tapi hari tu dia cakap nak follow blog i balik sendai (sesiapa follow blog i pasti i follow balik sepantas skyline, eceh sempat buat iklan). Nak tag siapa ye? Kena tag 5 orang (wahh ramainyerr)
Honey Honey
Hany MZ
Iryd mama ai-chan
Man hipotesis kehidupan (pesanan untuk man, wajib buat! ini adalah arahan haha)


8 comments:

H A N S said...

mekasih hanis! nnti org wat entry ek..thanks again :)

rATu kEBaYA said...

tq dek... sebab ada ayat cun tu... terus teruja nak ambik award ni... hehehe

man yusoef said...

lorh..hahaha..akan diusahakan..haha

Hanis MY said...

Kak RB mmg cuns i loikee...

Hanis MY said...

Man yerr satu kewajipan okeh haha...

ARJUNA.Inc said...

azam tahun bru sy nak kumpul duit bnyak2..hahahah

Hanis MY said...

Arjuna..kamu nk kawin ehh hehe semoga tercapai cita-cita mu itew

MAPPIAU said...

hehehehe cayalaahhhh!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails