Thursday, August 8, 2013

Aidilfitri 1434 H

Perasaan yang sama je setiap kali ramadhan melabuhkan tirainya. Selalu ada sahaja hajat yang tak kesampaian terutama pada 10 malam terakhir. Konon nak qiam setiap malam tapi apakan daya huhu. Dah tu tentunya akan mengharap pada ramadhan mendatang insya Allah jika masih dipanjangkan umur.

alhamdulillah walaupun kahwin sama negeri my love guna sistem giliran. I love u love. Merasa jugak pagi raya di rumah ayahanda dan bonda aka abah dan mama. Lepas salam makan dan snap2 sikit terus bergegas ke rumah mertua.

Ya ampunn lamanya tak beraya di kg halaman. tiba-tiba teringat kenangan beraya di sendai yang tak macam raya pun maklumlah beraya di lab bersama eksperiman huhu. Memang akan dikenang sampai bila-bila.


Mama papa dan ken hamza yang susah betul nak di ajak bergambar. Asyik nak jalan sana sini. Bila dah malas nk jalan asyik nak dukung dengan mama je huhu. Pengsan! Tahun ni beli baju siap je di jakel kubang kerian. Banyak jan baju siap yang berpatutan kan? Cuma baju hamza je cari kat TTC sebab kat jakel semuanya saiz besar, rm15 hengget je tapi labuh terpaksa la mama alter comot hihi.  

Apapun di kesempatan ini saya sekeluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri 1434 H maaf di atas segala kesalahan, salah dan silap buat semua keluarga, saudara mara, sahabat handai, students dan semua yang mengenali patik dan tak lupa silent reader?

21 comments:

whitecappuccino said...

selamat hari rays buat hanis n family

PinKy MoMMa said...

warna tema kita sama la hanis hehehe..biruuu dan bukan pink :P

slmt ari raya hanis..mohon maaf andai ada yg menyinggung perasaaan slama ni..

DaZzlingLilLy said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin hanis...ken hamza comel sgt..

Chekgu Azrine said...

selamat hari raya sis!!

zie_ira said...

Salam aidilfitri, maaf zahir batin kak hanis,,miss yuu! ^_^

Nieda ramly said...

selamat hari raya aidil fitri utk hanis sekeluarga.
serba biru tahun ni ye?

Nieda ramly said...

selamat hari raya aidil fitri utk hanis sekeluarga.
serba biru tahun ni ye?

Umie Naziera said...

selamat hary raya ;)

Imran@Copenhagen said...

Selamat hari raya :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah dah besar Ken Hamzah....

Selamat hari raya buat Hanis sekeluarga :)

waniey said...

Slmt ari raya k.hanis.. Comelnye ken pkai bju melayu..

amirah said...

selamat hari raya hanis dan keluarga. omelnya hamza pakai bju melayu cenggitu. rambut ada style la..

Puan Awin said...

salam aidilfitri ye...

Anonymous said...

Selamat hari raya kak Hanis

-silent reader S

Cik Aann said...

selamat hari raya kak hanis..maaf zahir dan batin..

Testimoni Meal Shakes Shaklee: Kebaikan Vitamin untuk Anak yang Mengidap Asma

Hanamiko Sakura said...

selamat hari raya kak hanis ! ^^

mamawaiz said...

selamat hari raya hanis n family..

Yong Is My Name said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Untuk Mama & Papa & Ken Hamza

FnF Simple Life said...

salam aidil fitri... wow... cantik sedondon biru laut... ;)

Uncle Lee said...

Hello Hanis, selamat hari raya.
Thats a nice picture of you and family.
Da makan ketupat, lemang?
Have a fun weekend and simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

Anonymous said...

Ah so sorry. Naah, my wish for u sempena aidilfitri.. Selamat hari raya even tertinggal train berhari-hari.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails