Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri dari Sendai...

Walau jauh di mata namun dekat di hati... walaupun tak hantar salam perantau, buat ucapan kat blog pun dah cukup. Syukur alhamdulillah saya dan cinta hati masih dipanjangkan umur untuk ramadhan dan insyaAllah aidilfitri kali ini.

Saya dan suami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. 

Khas buat ibu bapa, adik beradik, ipar duai, anak-anak buah kami, saudara mara, rakan sepejabat dan juga majikan kami, sahabat handai, kawan sekampung, kawan sekolah dan uni yang masih berhubung hingga kini, kawan-kawan BLOG yang marvelous! silent readers (esp JL) walau di mana jua berada. eh berapa banyak kawan daaa... takpe, kawan biar seribu tak gitu. (sayalah orang yang paling tak reti bagi ucapan, maaf kalau comot).

Ampun maaf dipinta atas segala kesilapan, sekiranya ada terkasar bahasa, tersilap bicara dan lain2 yang mengguris hati. Semoga hubungan yang terjalin berkekalan dan semakin erat. Hargailah setiap detik bersama yang tersayang. Semoga Aidilfitri kali ini meninggalkan kenangan terindah... insyaAllah...

29 comments:

Syazwan Che Deraman said...

Selamat Hari raya buat anda berdua
maaf zahir dan batin
have a good hari raya for both of u!

H.J said...

beyeh jah ore terey..haha

JIJI YU said...

selaamt hari rayo

Shaofie said...

tak keluar kat surat kabar malaysia pun ucapan tuh.. penat membelek nih...

d_LA said...

K.hanisku sayang...hp eid mubarak..
maaf kalo ade terkasar bahasa yer..

ikhlas dari :
dla n bakal suami..hehe

Gen2Merah said...

Selamat Hari raya buat sahabatku Hana.. Semoga berbahagia di hari kemenangan bersama famili tercinta.

Ikhlas ~Gen2Merah~

nur easy said...

Andai langkah membekas lara,
Andai kata merangkai dusta,
Andai tingkah menoreh luka,
Izinkan saya bersimpuh - sila,
Menghulur tangan di bulan Mulia
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin...

amilinhussin said...

selamat harirays kak hanis.. nnt post psl suasana raya kat sendai k..

LuN@_aiDi said...

Selamat Hari Raya kak nis n famili..
kami kat Nz tak raya lagi..huhuhu
sodey!

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

v dtg nak ucap selamat hari raya aidilfitri jugak buat hanis n chenta hati hanis =0).
maaf n ampun dipinta sempena raya ini =0).
walau cuma berhubung dgn hanis through belog..tapi keserasian n keceriaan itu sentiasa terbit n bercahaya! =0).

zie_ira said...

salam lebaran kak hanis n suami,, mohon maaf salah silap ,terguris ke ,,harap di maaf kan ,,semoga perkenalan kita walau hanye di blog ,harap kekal hingga selama nye,amiin,,:)

syg kakak hanis comel,,:)

cik pulau said...

selamat hari rayo jgop..
maaf klu ado saloh silap..

^^,

MiYOKO SuKi said...

selmat hari raya buat hanis and cinta hati... :)

maaf zahir dan batin

Zainur said...

Selamat Hari Raya Hana & suami.. Maaf zahir & batin dr saya.... hehe...

cukelat_berangin91 said...

selamat hari rayeee...huhu

Jude Law. said...

Ape tertunggu2 komen Jude...Ini Jude terharu biru menangis meroyan di ptg adilfitri..huwaaaaaaaaaaa terharu...

Tp a little bit disappointed bila belek2 surat kabo x de muka U..X boleh kabo kat kwn I ade kwn blaja kat Japan,U ade?Astaga takbur plak di situ insofffffffffffffffffff...

Gmbr curlassss gitu cantik..photoshoot kat mane?hikhikhik..

JL ade la kat situ,spesel sgt ker Jl ni..nak lari cpt2 nyorok bwh bantal..malu I auwwww blushing ni.miahahahaha..

p/s:ROMA termimi punyer specs cantik..old skool...

et said...

selamat hari raya juga untuk hanis..semoga gembira bersama yg tersayang

putput said...

selamat hari rayaaaaa:)

Zul Fattah said...

Salam kenal...
selamat hari raya..
hope..hav a nice day today..

whitecappuccino said...

Selamat Hari raya Hanis!!!

laskar pelangi said...

Salam Aidilfitri kak yg manis dan suami:)

Mohon ampun dan maaf kalau ada salah silap..

Iryd and Pitt's little diary said...

Selamat hari raya hanis..tak sabar nak serang rumah korg esok..hehe..:)

fadhilah said...

selamat hari raya k hanis. maaf zahir batin...

mzhany said...

Hana, selamat hari raya buat hana n cinta hati.
Ampun dan maaf jugak dari hany n mz yer.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

salam syawal hanis
pics malatop gitew taw

TunTeja said...

Selamat Hari Raye. Maaf zahir batin kak :)

mommyNadia said...

Selamat Hari Raya Hanis and hubby!

Take a look:
http://mommynadia.blogspot.com/2011/08/nuffnang-6th-blog-day.html

Ct Arina said...

salam aidilfitri again kak hanis. maaf andai rina ade tersalah kate, terkasar bahase dgn akak ^_^
uwahhhh sedondon gitu ;D

khairunnisa ♥ said...

biru. nice. and. sweet :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails